Straipsnio "SVAJOS TAMPA REALYBE" komentarai

23. Irma (78.62.0.164) 2012.12.17 15:10:38

Na, dėl tos pagalbos ir savarankiškumo... Aš anksčiau panašiai kaip Gintas reguodavau. Bet dabar pagalvojau, kad visi mes gyvename tik taip, kaip mokam ir kaip mums reikia. Jei man atrodo, kad penkias iš eilės naktis nemiegosiu, bet išmoksiu technologijas priversti paklusti man, t.y, padaryti taip, jog galėčiau dirbti kitų neįveldama, tai tai ir padarysiu. Bet suprantu, kad mano toks pasirinkimas teisingiausias tik man ir panašiai manantiems. O su dėstytojais niekada ir jokių nesusipratimų neturėjau taip pat. Gal mes, Gintukai, priklausom tai laimingųjų grupei ar išvis kokiems antžmogiams, kurie su niekuo neturi jokių problemų? :D Gal mes čia nenormalūs? Nes visą medžiagą, kurios man reikia gaunu. Kartais tenka daugiau pasistengti, kartais mažiau, bet nei vienam, nei kitam universitetui, kuriuose teko pasimokyti, priekaištų neturiu.

22. Gabrielė (78.61.149.243) 2012.12.01 22:24:37

O tu Erika pabandyk, tikrai geras dalykas. Ir tikrai nėra ten sunku naudotis, va paskaityt eglės straipsnį pasinagrinėk telefe ir viskas. Aš tai greit išmokau naudotis, tiesa aš nokia map naudoju.

21. erika (89.117.250.67) 2012.12.01 11:50:46

ne.

20. vytas (78.63.108.225) 2012.11.30 21:40:22

o ar nebandei naudotis gps navigacija

19. erika (86.38.187.83) 2012.11.30 09:56:57

būtent. daugiau neturiu ką pridurti.:)

18. Gabrielė (78.61.149.243) 2012.11.29 14:58:47

Aš visiškai pritariu erikai. Na mano situacija buvo kitokia, skaidrės tais laikais nebuvo pas mus bent labai populiarios ir ne visuose moksluose su jomis dirba, kai kur tik rašo rašo ir rašo ant lentos. Na pas mus kai paprašydavom dėstytojų konspekto, tai atsakymas budavo - neduosiu, nes diktuojų iš kelių lapų nenuosekliai arba ne viską reikia jums reikia žinot kas čia parašyta tipo trumpiau dėsto. Ir Gintai tas konspektų gavimas nėra tik akluju ir silpnaregių problema pas mus univere tą problemą kelia karta iš kartos studentų, nes daug kas dirba ir negali ateit į paskaitas, o kursiokai ne visada draugiški ir nori duot konspektus deja... Dar kita priežąstis labai svarbi, kodėl dėstytojai sako, kad neduosiu, nes čia mano asmeninės skaidrės, tai kad dėstytojai vieni nuo kitų labai kopinasi, tai bijo, kad tas studentas įdės į intiką iš kur pasiims kitas dėstytojas ir perskaitys paskaitą. Aš iš vienos dėstytojos tik per vieną savo pažystamą gavau visus konspektus ir neduodavo ji tik dėl mano paminėtos priežąsties.
Ir Gintai, dėl dėstytojų geranoriškumo, tai tu kosmose skraidai... Jei iš mūsų kas preidavo prie dėstytojo po paskaitos, nes kažko nesuprato, tai jei buvot paskaitoje turėjote ir suprast, tipo čia ne mokykla ir reikia visiems aiškintis patiems, ypač magistre, tai išryškėjo, nes tipo jūs jau be kelių minučių doktorantai ir turit patys viską aiškintis.
Ir nors tu Gintai teigi, kad pažysti dėstytojus, bet tikrai čia matyt vienintelis tu jų nepažysti. Man neteko matyt didesnių veidmainių ir aferistų už univierų dėstytojus, bent kalbant apie vyrus. Jie sako viena, galvoja kita, o daro dar trečia. Į akis studentams kalba vienaip, bet tarpusavyje kalba katedros posedžiuose visai kitaip "čia tie studentai visiški debilai, reikia tiek ir tiek ir nemažiau parašyt skolų". Jei tas nelankė, tai skola jam turit parašyt. Ir nereik sakyt, kad čia atsilikusių univieruose taip vyrksta, čia dabar taip univieruose taip darosi ir VU ne kitaip. O jei dar ką ne taip pasakysi per paskaita, tai dėstytojai viens kitam papasakoja ir dar pažvengs koks debiliukas.... Aš kol mokiaus, tai galvojau panašiai kaip Gintas, kad dėstytojai gana draugiški ir t.t. bet kai jau nebesi studentų pamatai tikruosius dėstytojų veidus... Na gal moteriškės supratingesnės, bet vyrai dėstytojai, tai baisu....

17. erika (89.117.249.158) 2012.11.29 13:10:12

o kodėl tu čia nori kažką kažkam įrodyti? diskusijos šiaip yra ne tam, kad įrodyti kažką, o tam, kad prieiti bendros nuomonės. bent jau pamėginti tai padaryti. jokie dėstytojai skaidrių neduoda, o aš atsiprašant į subinę be muilo irgi neketinu lįsti - ne toks žmogus esu. prieinu, išdėstau kas kaip ir kodėl, paprašau, gal galėtų duoti tra ta ta ir taip toliau, o atsakymas būna: "skaidrės yra mano asmeninis darbas, todėl aš tikrai jų neduosiu" ir taip toliau. ir kaip ir gabrielė sakė, visiems yra lygios sąlygos anot jų, va knygų pavadinimai - susirask ir mokinkis. arba konspektuokis per paskaitas. dar labai populiarus pasakymas: "aš savo skaidrių tikrai negaliu duoti, bet tikrai tikiu, jog kurso draugai su jumis mielai pasidalins konspektais"... o konspektavimas pačiai tai taip pat yra slidus reikalas. gerai, jei dėstytojas dėsto be skaidrių arba jei viską diktuoja. o dauguma mėgsta rodyti skaidres ir jų nekomentuoti. sako: "čia matote šį apibrėžimą, nusirašykite jį (tyla auditorijoje) ... štai o šis žmogus teigė taip...." ir pan. o pasakoja arba kažką papildomai į temą bet ne tokio svarbaus, arba iš vis kažkokį š mala. nu tai ir viskas.

rašiau tau į tel. nebent nr nebe tas. el. pašto neturiu, skype taip pat.

16. gintas (88.119.150.87) 2012.11.29 10:38:22

Erika, visiskai visu pirma as nesikarsciuoju, tik po du kartus bandau pasakyti tai, ko kiti nedaskaito iki galo mano komentaruose ir vel apie tapati raso. kitas dalykas del destytoju, ok, gal tu ir ejai, prasei ir nedave. bet palauk, tam yra kazkokios priezastys, nu tikrai juk jie ne kokie monstrai ir nu nera ju gyvenimo tikslas neduoti medziagos studentui, kuris siekia daugiau ismokti, domisi ir t.t. vat sita issianalizuok, kodel jie tau nedave...
kas del skenerio, pamirsau berasydamas tau net atrasyt i tavo sita pastaba, as nezinau, i kosmosa tu rasiai man? i maila negavau jokiu prasymu, telefonu irgi niekas neskambino, skypu nerase, tai kur rasiai?:DDD
del 15-to komentaro, o kur cia kas sako kad mes be trukumu? cia gvildenama vienintele praktiskai problema, medziagos gavimas, taip, kad nereikia cia apsoliutinti visko.

viskas, as sioje diskusijoje dedu paskutini taska, bo beprasmybe cia kaip matau kazkam kazka irodyti, bus klausimu sia tema - prasom tiesiai man ir rasyti juos.

15. erika (84.46.240.134) 2012.11.28 22:29:09

oi oi, kokie mes savarankiški, be trūkumų ir tobulumo viršūnės:D

beje, gintai, pasiskaityk antrą komentarą nuo apačios...

14. erika (84.46.240.134) 2012.11.28 22:21:29

gintai kas čia karščiuojasi?:) jei vaidenasi, tai žegnokis.:D o čia kas? tipo ne apie mane?: "o tai ziurek, taip sunku pakelt dailu uzpakaliuka, nutapset iki destytuvo ir suderint su juo, kad tau i kokia nors vieta jis ta konspekta/ppt/xsl, ar dar koki nelaiminga, ar laiminga formata permestu?"... net nežinai ar aš ėjau pas dėstytuvus ir ką jie man sakė, o jau savas išvadas skleidi, kad man sunku iki jų nutapsėti ir taip išeina, kad kadangi sunku, tai aš pas juos ir neinu. va taip ir gimsta pletkai, kai žmonės pradeda teigti tai, ko net nežino.:D
o aš kitokia nuo tavęs, irmos ar eglės vien tuo, jog aš nei irma, nei eglė, nei tu. ir jau rodos ne kartą esu akcentavusi, jog taip puikiai nesigaudau technologijose kaip kiekvienas iš jūsų. ir man atrodo, toks žmogus, kuris kažkurioje srityje nėra toks pat stiprus kaip kažkas neturėtų būti nuvertinamas. ar sunku tokiam žmogui padėti išmokti? rankos nukris ar liežuvis nudžius jei pabūsi "gyvu" internetu?:) (beje, čia netiesiogiai tau jei ką).

13. gintas (78.157.90.25) 2012.11.28 18:34:58

Gabriele, kas del dekanato, taigi isiskaityk i mano rasliava, as cia paminejau viena vieninteli atveji is 100, o gal ir daugiau ir tai buvo NE MAN, o_mano_kolegai, studijuojanciam VU ir cia 99% sutinkanciu destytoju skaicius be sito dekanato isikisimo atvejo. as tikrai neisivaizduoju, kur jus ten studinat, kokiose uzribiuose, bet imant VU (komunikacijos fakulteta, ekonomikos fakulteta, filologijos fakulteta) VGTU(vadybos ir administravimo fakulteta) MRU fakultetu net neminesiu, nes studijavo ten ir dabar studijuoja didele kruva neregiu, toliau edukologijos univiera, kuriame kruva didele taippogi studijavo/a..., tokiu problemu, kad nu visai jau nesusikalbet, nu sory - neteko girdeti, mano ysitikinimas, kad zmones, kazka darot patys netaip, ir man sitos nuomones niekas nepakeis, perdaug as akademini pasauli ir jame studijuojancius pazystu ir nemates neregio, kuris mokedamas kalbeti ir preiti prie destytojo negautu tos papildomos paskaitu medziagos, visi juk mes zmones jomajo... o tokiu, kurie dreba ir triedzia i kelnes del to, kad vaje vaje, kaip as cia galiu taip su destytoju pabendraut, issiaiskinti, pasitarti, kaip tuos kad ir konspektus patogiau gavus/persirasius/dar ka, pilna, ir ne vinam is ju esu gerai i subine ispyres, prasviesejo zmonems protelis, isdryso, nuejo, pabendravo, ir tie destytojai daug labiau ta zmogu gerbt pradejo ir t.t..
Gabriele, apie jokias nuolaidas as net kalbet nedrystu, nuolaidos tegul buna atsilikusio mastymo zmoniems, kurie universitetu nepasiekia, univiere aklasis kaiptik turi daugiau dirbti negu kiti, ir destytojai ji turetu purtyti atsakanciai.
del finansiniu sumazinimu ir t.t. taip, as irgi uz tai, jog lygybe turi buti, juo labiau juk ir taip neigalieji, mes gauname valstybes ismokas, ko besimokantieji sveikieji negauna, taigi, susimoketi galime pilna kaina ir be jokiu islygu. taip, kad neverkime ir nesiskuskime, kad kaip blogai, jog mums cia kazkas kazko nesumazino, neuzjaute.
Gabriele, tu kazkaip netaip supratai mano rasliava, apie_joki_gailesti_nebuvo_kalbeta, pabreziu, nebuvo apie joki gailesti kalbeta, kalbejimasis su destytoju, tai nera gailescio prasymas, ar tau jeigu koks dalykas neaiskus, po paskaitos priejimas prie destytojo ir paprasymas kazko issamiau paaiskinti yra gailestis?????
tai cia lygiai tas pats, jeigu tu verksi atsistojs prie to destytojo, kaip man chujova, bloga ir negera, neturiu niekuom kaip skaityt, tai taip - bus gailestis, o as kalbejau apie normalu bendravima, matyt nelabai jus suvokiat to kazkaip, kitaip paaiskinti nemoku - sory.
apie gerus santykius su destytojais, pasakysiu tik tiek, buvo laikas, kada ir tusai bendri budavo, dabar to nera, nes dafiga metu kaip baiges univiera ir keliai su destytojais issiskyre.
o apie tavo paskutini komentara tai as isvis tyliu, jei tamsta kompleksuojate, tai ka jau cia besakyti.. tai su tokiu poziuriu siulau begt nuo saves ir toliau:D

12. Gabrielė (78.61.149.243) 2012.11.28 16:22:34

Ir dar, jei dėstytojai sužinotų, kad turi negalią, tai tikrai katedroje labai negeros kalbos sklandys, kad va invalidas ir dar reikalauja kažko iš mūsų...

11. Gabrielė (78.61.149.243) 2012.11.28 16:16:04

Žinai, Gintai, va būtent 99 proc. pasikeičia dėstytojų įsikišus valdžiai. O tu manai, kad be valdžios įsikišimo būtų davę tau kas konspektus? Turiu galvoje dėstytojus. Gintai ne visi nori eit įki valdžios... Ir aš pati iki tos valdžios nėjau... Ir niekad nekalbėjau kažkaip ne taip su dėstytojais. Na su aklais aš praktiškai neturiu kontaktų, bet kiek turiu ir turėjau draugų silpnaregių, tai tikrai nei vienas nėra išsišokantis ar kažko iš kitų reikalaujantis, kad va dėstytojas va privalo duot konspektus, nes tas nedažiebia iki lentos :)...
Ir dar daug kas priklauso nuo dekanato ir universiteto požiūrio į neįgaliuosius. Pvz tame univiere kue aš mokiaus, tai jokių nuolaidų neįgaliesiems nėra. Kai aš įstojau į mokamą magistrą ir nuėjau į dekanatą paklaust ar nebūtų galimybės sumažint mokesčio, dėl mano negalios, tai pasakė, kad ne. Visi yra lygūs ir nesvarbu ar tu esi sveikas ar turi I ar III neįgalumo grupę, jei nori kad sumažintų 25 proc. mokestį turi pasiekt virš 9 vidurkį tada rektorius sumažins. na ir ką mano vidurkis buvo 9.5, tai truputį sumažino. Bet aš manau, kad gerai, kad nuolaidų nėra, nes neįgalieji labai piknaudžiauja ir nesimoko ir esu girdėjus, kam man stengtis svarbu tik skolų man neturėt ir aš nemokėsiu už mokslą. Ir dar neikas iš dėstytojų nežinojo ir nežino, kad aš turiu negalią, jie galvoja, kad aš tik šiek tiek prastai matau, bet neįsivaizduoja ant kiek prastai. Ir pvz man tas nesakymas, kad aš esu neįgali išėjo labai į gerą tikrai, mes su dėstytuvais ir dabar bendraujam ir bendraujam kaip lygūs su lygiu, o ne kaip va kokia vargšelė neįgali mergina :). Taip, kad tu Gintai tikrai per daug viską lengvai įsivaizduoji. Gal aklų ir pagaili ir duoda konspektus įsikišus valdžiai, bet su silpnaregiais tikrai yra kitokia situacija... deja...

10. gintas (88.119.150.87) 2012.11.28 16:14:43

ei, oi, ui, prasom sitaip nesikarsciuoti, beroc nieko blogo nepadariau, o atrodo, kad tanku pervaziavau, savikritiskumo siek tiek.:)
visu pirma, as apie tave konkreciai ir nekalbejau, kas liecia medziaga, as apie save, ir didele kruva kitu silpnaregiu/akluju, kuria pazystu, idomu, kas ten pas tave per destytojai, toks vaizdas - kad visiski kriaugeriai ir siaubunai.
del lazdeles, as tiesiogiai neminejau kad tu jos nenaudoji, as norejau pasakyti, jog retai naudoji, pati tai straipsnyje juodu ant balto issakiai, ideja ta, kad kuo maziau kitu prasineji, tuo mobilesnis esi.
del skenerio, manes irgi niekas nemoke, tavo klasiokes irmos turbut irgi, egles ir dar daugelio kitu akluju taippogi, kazkaip emem ir visi ismokom bandymu keliu, internete pasiskaitinedami, kuom tu kitokia?
:)

9. erika (86.38.156.37) 2012.11.28 11:45:27

gintai tu apie mano dėstytojus ir konspektų situacija kalbi taip, lyg žinotum situaciją. jei minėjau, jog neduoda, tai vadinasi - neduoda ir viskas. ir gabrielė yra teisi.
antra, kur tu matei parašyta, kad aš išsižadėjau baltosios lazdelės? taip parašyta nebuvo.
o dėl skanavimo, tai matai, kad nusiskanuoti pačiam, reikia mokėti išmokti naudotis skaneriu. jei aš neturiu žmogaus, kurio galėčiau paprašyti, kad pamokytų, o pati instrukcijos persiskaityt negaliu, tai? beje, ne per seniausiai rašiau pačiam ir prašiausi pagalbos, tai kodėl nepadėjai?:) jokio atsakymo negavau...

8. Romualdas (87.247.64.7) 2012.11.27 18:15:00


Pritariu, kad reikia neatsisakyti Baltosios lazelės , kuri tave padaro tikrai laisvu žmogumi. Draugas ar draugė gerai, bet ilgesnė rankageriau.
Prieš keles savaites per LRT Radiją girdėjau laidą, kurioje buvo kalboma apie Vilniuje esančią "Robotikos" mokyklą, kurioje konstruojamas prietaisas akliesiems, kurio pagalba aklasis galės suvokti aplinką. Juo galės nustatyti net paukščio skridimą.
Prašau MŽ redakcijos, kad apsilankytų toje mokykloje korespondentas ir paruoštų apie tai straipsnį.

7. gintas (78.157.90.25) 2012.11.27 18:06:31

as puikiai suprantu, kad visokiu durniu kaipskant yra, bet siaip geranoriskai kalbant, 99 procentai ju atsivercia i teigiamaja puse, as rimtai, zmogui reikia isaiskinti kaip, kas, ir del ko, o ne mol "a girdz, davai konspektuka atsiusk cia man biski" (nu aisku, ne taip, bet esme supratot):d
man neteko, bet kolegai buvo taip, kad keletas destytoju bande issivartyt ale tai, konspektai ju asmeninis copyright\\\'as, ir jokiu cia davimu nebus. dalykai buvo gyvybiskai svarbus ir juos kazkaip visgi, reikejo gauti. cia padejo fakulteto dekanatas - jie zinodami tokia problema, pakalbejo su destytoju, isaiskino padeti, kad tas zmogus tikrai nei kursiokams nei dar kam neduos (del to irgi buna ginsu aisku su kursu, mazdaug tu gauni - ir neduodi parazite), taigi dekanato kalbos daejo tiems destytojams ir nuo to geranoriskai jie pasidalindavo be jokiu ten tralialia. daznai zmones tiesiog nesuvokia informacijos prieinamumo sudetingumo ir jiems visai kitaip atrodo tas nematymas ar kitos negalios. taigi, kalbantis, o ne vadovaujant, pabreziu - skirkime grazu, kulturinga ir konstruktyvu pokalby, nuo "tu man privalai duoti, nes as aklas!" viskas yra sutvarkoma, patikekit, studentu aklu pazystu labai daug, ir nuo tokiu laiku, kai apie IT dar aklieji nelabai kaip turejo progos galvoti, nebuvo nei tu nesiojamu pc, nei dar ko, ir visi kazkaip susikalbedavo, susiderindavo. visu pirmiausia pasiziurekime i save, gal ant musu geras azuoliukas pargriuves guli, ir neleidzia normaliai visko susitvarkyti, nes nu visada lengviausia kita apkaltinti: nedave, nebendravo ir t.t..
vienu zodziu, pradekime nuo saves tokiu atveju, paanalizuokime, kodel nedave, o nepadareme, gal nemadagiai su zmogum bendravome, as irgi daug kam ko nedarau vien del to, jei zmogus isakmiu tonu pradeda vadovauti, isijungia principas, "zinai, apsisik tu sau uz apykakles, kai ismoksi bendraut - ateisi".

aciu uz demesi:)

peace, love, unity

6. Gabrielė (78.61.149.243) 2012.11.27 16:33:59

Na mano manymu straipsnyje turėtų būt rašoma taip kaip sakė Erika, na bet dabar jau nieko nepadarysi. Žurnalistika ir liks tik žurnalistika :(...
Gentelį, gerai, kad tau pasitaikė geranoriški dėstytojai ir atsiusdavo konspektus naudotus per paskaitas. Va mano patirtis kitokia, kai aš mokiaus universitete dėstyjojai nenorėdavo duot jokių konspektų nei man nei kursiokams, sėdėk paskaitos ir nusirašinėk nuo skaidrių, o jei nematai, tai tavo problemos... Taip pat yra pasakę, tu vis nematai ir nematai, tai pasikeisk akinius ir matysi... Ir yra byvę, kad net trumpiau leisdavo galvot per egzą nei kursiokams... Taip, kad visokių dėstytojų yra...

5. gintas (78.157.90.25) 2012.11.26 18:45:36

hmm, o tai man cia reiskiasi, pasistojo keletas tokiu klausimeliu:
o tai kam prasyti zmoniu, kad knygas skenuotu, nejaugi paciai to nepavyksta padaryti? kazkaip gyvenime nera teke prasyti kazi ko, kad nuskenuotu knyga... atvirksciai, as jas skenindavau ir visiems i konferencija ar imesdavau, naturalus/realus mainai, tu jiems naudinga literatura (budavo taip, kad 1 knyga visas kursas tegaudavo is bibliotekos)
o tu gaudavai atitinkamai konspektu/kitos literaturos, jei pratratijai seminarus/paskaitas/etc.
nu ir dar vienas, o tai ziurek, taip sunku pakelt dailu uzpakaliuka, nutapset iki destytuvo ir suderint su juo, kad tau i kokia nors vieta jis ta konspekta/ppt/xsl, ar dar koki nelaiminga, ar laiminga formata permestu?
bo tai as skaitau ir kaiptais nelabai isivaziuoju i veiksma, bo nei man, nei mano kolegoms studijuojantiems visokiariopus mokslus, dar niekas neatsisake permest medziagos i maila, ar dartais kur...
nu o lazdos (aka baltosios blondines/arklio, kap kam kas aptinka) atsisakyti nereikia, bo visa gyvenima zmones netampys kur tik nori ir kada reikia:)

4. erika (82.140.131.105) 2012.11.23 21:19:24

nu ok, nuraminai:D ačiū:)

3. Irma (212.122.81.92) 2012.11.23 11:40:12

Taip jau, deje, yra. Man lygiai tas pats buvo L-Ryte. Nusiramink, iš šalies skaitant žinok gražiai atrodo. Mums patiems asmeniškai tos smulkmenos, suprantu, jog skaudžiai atrodo ir erzina, bet aš esu subjektyvus skaitytojas ir, net tave truputį pažinodama, neužfiksavau nieko baisaus. Taip kad, pavarei, mergyt, ir jauskis gerai. Tikrai labai neblogas straipsniukas, o tobulumui ribų nėra. :)

2. erika (217.9.242.207) 2012.11.22 21:04:25

būtų gražesnis, jei nebūtų kai kuriose vietose nusišnekėta. ir nesuprantu kam tada prieš imant interviu reikia kalbėti, jog bus rašoma tik tiesa ir niekas nebus nei perspausta, nei nuspalvinta... kaip žurnalistą galima vadinti geru žurnalistu, jei jis nesugeba net pasinaudoti mano pateiktomis pastabomis perskaičius juodraštį ir ištaisyti visus savo nusisvaigimus ne į temą?.:) na bet čia tik pamąstymai. kas parašyta, to jau nebeišimsi.:D

1. Irma (212.122.81.92) 2012.11.22 11:34:46

Gražus straipsnis. Šaunuolė. :)

Vardas:

Komentaras:
  komentavimo taisyklės ir nuostatos

["Mūsų žodžio" turinys]