RENGINIAI

Audronė KREIZIENĖ

NUOSTABI KELIONĖ

Nuo redakcijos: Šių metų birželio 3-4 dieną Palangoje, poilsio namų "Baltija" reabilitacijos centre, surengtas 17-osios LASS rajonų meno mėgėjų apžiūros "Atspindžiai" baigiamasis koncertas. Apžiūra skirta Lietuvos aklųjų ir silpnaregių sąjungos 80-mečiui. Baigiamajame koncerte dalyvavo per 140 meno mėgėjų iš keliolikos LASS rajoninių organizacijų. Siūlome į šią šventę pažvelgti ukmergiškių akimis.

Gegužės viduryje iš Vilniaus atskriejo džiugi žinia, kad Lietuvos aklųjų ir silpnaregių sąjungos (LASS) Ukmergės rajono organizacijos dainos ansamblis "Smiltelė", vadovaujamas Reginos Ališauskaitės, kviečiamas dalyvauti š.m. birželio 3-4 dienomis LASS meno mėgėjų baigiamajame renginyje - koncerte "Atspindžiai", kuris įvyko Palangoje "Baltijos" poilsio namų reabilitacijos centre.

Į Palangą sugužėjo LASS meno kolektyvai iš Marijampolės, Jonavos, Skuodo, Kretingos, Plungės, Anykščių, Pasvalio, Rokiškio, Utenos, Molėtų, Kelmės, Šilalės, Akmenės rajonų.

Pirmą dieną buvo koncertas. Po vakarienės pradėjome ekskursiją po Palangą. Basanavičiaus gatve ėjome iki Palangos tilto. Nors jūra gąsdino milžiniškomis bangomis, mums ji buvo labai įspūdinga. Antrą dieną mūsų kolektyvas aplankė Palangos parką. Tai vienas gražiausių, turtingiausių parkų Lietuvoje. Mūsų gidė buvo ansamblio dainininkė Leokadija Staškūnienė. Ji Palangoje jaučiasi kaip namuose. Apžiūrėjome visas parko įžymybes: Gintaro muziejų, Birutės kalno koplyčią, "Birutės" skulptūrą, skulptūrą "Eglė žalčių karalienė", "Laiminančio Kristaus" skulptūrą ir Lurdą. Man, Danutei ir Rapolui labai patiko lietuviškas Lurdas. Visus sužavėjo tvenkinyje plaukiojančios gulbės ir antys. Išėję iš parko, ėjome pajūriu. Neregys Juozas pirmą kartą išgirdo jūros ošimą, palietė jūros vandenį. Per kopas išėjome į "Meilės" alėją. Ši alėja veda į Basanavičiaus gatvę. Dar nuo Palangos tilto pasigrožėjome jūros bangomis ir į jūrą įmetėme centų, kad vėl prie jos sugrįžtume.